Εσπερινή Τεχνική Σχολή Λεμεσού (ΕΣΤΕΕ)
Mon-Fri – 18.00-21.35
Τηλέφωνα: 25871403, 25871463
Τηλεομοιότυπο: 25305293
Μενού

Γενικές Πληροφορίες

Η Εσπερινή Σχολή Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (ΕΣΤΕΕ) Λεμεσού λειτουργεί κάτω από τη Διεύθυνση Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας και στεγάζεται στην A' Τεχνική και Επαγγελματική Σχολή Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Λεμεσού.


Φιλοσοφία - Βασικές Αρχές Λειτουργίας 

Οι Εσπερινές Σχολές είναι σχολεία δεύτερης ευκαιρίας. Είναι βασικός πυλώνας ανάπτυξης του ατόμου, κοινωνικής συνοχής και διασφάλισης ποιότητας ζωής σε κάθε πολίτη. Θεμελιώνονται στις αρχές και επιδιώξεις της Διά Βίου Εκπαίδευσης και της Εκπαίδευσης Ενηλίκων και αποσκοπούν σε βασική και αντισταθμιστική εκπαίδευση: επανένταξη στην κοινωνική, πολιτιστική και οικονομική ζωή. 

Το νέο μοντέλο Εσπερινών Σχολών, λαμβάνοντας υπόψη βασικά χαρακτηριστικά των μοντέλων Εσπερινών Σχολών και Τεχνικών και Επαγγελματικών Σχολών Εκπαίδευσης και Κατάρτισης στην Ευρώπη, στηρίζεται σε μείωση διδακτικών περιόδων εβδομαδιαίως, στη διαφοροποίηση των Αναλυτικών Προγραμμάτων σε Προγράμματα για απόκτηση απολυτηρίου Τεχνικών και Επαγγελματικών Σχολών Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και για εισαγωγικές εξετάσεις σε Κύπρο και Ελλάδα, σε λειτουργία σε εξ αποστάσεως μάθηση σε μαθήματα Κοινού Κορμού ή/και γενικής παιδείας, σε Τεχνολογικά και Εργαστηριακά μαθήματα και σε ευελιξία των Προγραμμάτων. 

Η αναγνώριση φοίτησης σε άλλα Προγράμματα και η πιστοποίηση της μη τυπικής και άτυπης μάθησης θα απαλλάσσει τους φοιτούντες στις Εσπερινές Σχολές από φοίτηση που δεν τους προσφέρει νέα μάθηση και παράλληλα η φοίτηση σε αυτά θα ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες των φοιτούντων. 
 

Βασικά χαρακτηριστικά:

  1. Μεθοδολογία η οποία ανταποκρίνεται στις ανάγκες και επιθυμίες των φοιτούντων,
  2. Ενεργητική μάθηση και δημιουργικό μαθησιακό περιβάλλον: χρήση τεχνολογίας, εργαστήρια, μικρός αριθμός στις τάξεις και ευέλικτη ομαδοποίηση,
  3. Ευέλικτο πρόγραμμα: ανάπτυξη δεξιοτήτων με άσκηση στην εργασία/επιχειρήσεις/κοινότητα και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση,
  4. Χρήση της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών για καλλιέργεια και εξάσκηση των δεξιοτήτων ψηφιακού αλφαβητισμού,
  5. Αναγνώριση και πιστοποίηση της μη τυπικής και άτυπης εκπαίδευσης,
  6. Ανάπτυξη προγραμμάτων αλφαβητισμού και στοχευμένες δραστηριότητες ενίσχυσης της αυτοπεποίθησης,
  7. Ένταξη των φοιτούντων σε κοινωνικά δίκτυα και περιβάλλοντα ένταξης (εργασιακό, κοινωνικό, πολιτιστικό),
  8. Ειδικά επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί.